piątek, 25 grudnia 2009

Vice-Miss 2009 # epilog

Wygra i tak ta Jedyna naj naj naj: ELLIE GOULDING!

a takie:
Bat For Lashes
Ladyhawke
Adele
Florence & the Machine
Lykke Li
La Roux
..kandydatki do tytułu Vice-Miss 2009 zostały przedstawione, a tym Paniom które w tym roku zagościły na playliście mojego foo a były za słabe na miejsce wśród oficjalnych kandydatek do tytułu też sie coś należy.. dla nich oto: epilog

# zaczne od Pań które usłyszałem przed Openerem'09 a później widziałem na żywo:D
- Prscilla Ahn- śliczna, młoda i tylko jeden świetny singiel na płycie..


- Emiliana Torrini- jedno powiem: "rakatun tukun tuku tunku tu tuku tun tun" :D


- Lilly Allen- nie przepadam, nie zrobiła na mnie jekeigoś wielkiego wrażenia ale jeden singiel miała fajny..


#Nneka- aż mnie skręca jak pomyśle że reszta płyty to jakieś lipne reggea-shit ;/ bo to poniżej to masterpice


#Kerli- "i cóż że ze Szwecji", czy tam Estoni;) fajna płyta itd. ale jednak nie dostała sie do zestawienia.. mimo to polecam, kawał dobrej muzyki: singiel- mega^^
chyba o niej jeszcze napisze..


#Marina & The Diamonds- koleżaneczka Ellie Goulding z wytwórni Neon Gold. gra inaczej i może nie ma 'tego czegoś'* jednak czekam za LP, bo Ep'ka jest zaskakująco dobra:D ..*nie ma tak dobrego producenta- Strasmith rlz xD


#Ingrid Michaelson- last mi zaproponoał- taka mała, magiczna, nic wielkiego, -Dziewczynkom sie spodoba^^ ps. mam wszystkie płyty jak byś chciała Dziewczynko;)..


#Lisa Michel- a tutaj efekt marnowania czasu na MajSpejsie- łatwo i przyjemnie, powinienem przepisać to co napisałem o Pani wyżej.. jak sie spodoba to odpalcie Jej playliste na YT, dobre single. i ładna jest ^^


#V.V. Brown- troche z innej bajki, mianowicie z festiwalu w Glastonburry;) wypas imprezka tutaj! ale ja wole spokojniej..


#Maria Mena- super głos, nawet bym napisał że zjawiskowy, szkoda że większość piosenek taka sama;/ znacie singiel z radia to go nie dam. polecam również zapoznać sie z bardziej lirycznymi peśniami niż ta poniżej..


#Sara Bareilles- prześwietny singiel! rządził! znam na pamięć, śpiewam i uwielbiam!
ale na płycie- bieeeda;/


#dobre płyty wokalistek: Katy Perry, Beyonce, Diana Krall i pewnie masa innych

#wokalistka kóra mnie zawiodła: Regina Spektor - poprzednia płyta: arcydzieło; a w tym roku: nuuuda i kawałek z ramówki TVN'u.. lipa ;/ jednak wspomnijmy starą płyte



tym pięknym akcentem kończe moje "Babskie Wybory" i czekam co przyniesie 2010:D
PEACE AND LOVE dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz