niedziela, 13 grudnia 2009

Adele # 3rd Girl

ponownie, prezentuje Państwu swoje kandydatki na Vice*-Miss 2009 by RaVeez!
*Grand-Prix już zgarnęła bezapelacyjnie panna Ellie Goulding! odstawiając konkurencje na lata świetlne..

Kandydatka nr.3 Uwaga, Uwaga!.. (werble..)

Adele
    ja wiem że większość z Was już tą Panią zna, że odniosła już sukces a jej klipy lecą w mtv2
ale ja na swoje nieszczęście poznałem Ją dopiero w tym roku:( ,więc musze przedstawić w plebiscycie..
    Wykształcona, młoda, utalentowana, wrażliwa artystka soulowo jazzowa Adele Laurie Blue Adkins. urodzona 5 maja 1988 - mój rocznik! :D
    oto mój ulubiony singiel "Hometown Glory": *przepraszam za parszywą jakość dźwięku;/ ale i tak włączcie HQ i pełny ekran, albo lepiej ściągnij płytę albo odpal mój widget..

możecie powiedzieć ze mówie jak pedał ale to było PIĘKNE! Ona! po całości!..

Ona ma świetne single, wiec postuje dalej.. "Cold Shoulder"*

*nie wiem czemu słuchając tego mam wyrzuty sumienia..

i najbardziej znany: "Chasing Pavements"

i jeszcze zostł najnowszy "Make You Feel My Love" ale już za dużo YT użyłem..

i "sznurki": last, spejs, ofiszial..
i prześliczna płyta Adele - 19 *megaaplołd*
i widget:

i dziekuje :D
Kandydatka Numer Trzy przedstawiona.. brawa dla Adele!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz