środa, 2 grudnia 2009

Bat for Lashes # 1st Girl

na momencie, prezentuje Państwu swoje kandydatki na Vice*-Miss 2009 by RaVeez!
*Grand-Prix już zgarnęła bezapelacyjnie panna Ellie Goulding! odsrtawiając konkurencje na lata świetlne..

Kandydatka nr.1 Uwaga, Uwaga!.. (werble, prosze..)

Bat for Lashes
Natasha Khan aka Bat for Lashes ur. 25 października 1979, w Brighton ->suche fakty-last.fm
..IMHO: Eteryczna, Efemeryczna, Elegancka, Ekstrawertyczna, Eksperymentalna..( i wiele innych "E" dopisze jak sobie przypomne!.) a do tego śliczna i zdolna!

świetny hipnotyczno-ulotny* i zajebiście dziwny klimat utworów, klipów i samej artystki:


*czy tam cholera wie jaki;p btw. zuy YT nie pozwala mi opublikować u siebie klipu*

teraz linki: JejSpejs, JejOfiszalSajt a JejLasta już dałem..
jeszcze zrobie widgeta z moimi ulubionymi kawałkami.. o tutaj!


CHOLERA JASNA! przeglądając teraz trzeźwym umysłem płytę "Two Suns" w poszukiwaniu kawałków do widgeta zdałem sobie sprawe że na nim nie ma słabych numerów!
ŚCIĄGAJCIE TO >>> TUTAJ <<< ALE JUŻ*

to była Kandydatka Numer Jeden! brawa dla Bat for Lashes! reszta niemniej utalentowanych Ślicznotek już wkrótce!
zaglądajcie częściej i uważajcie na mój opis gg PEACE!

*jeśli nie umesz ściągać z rapida to napisz a dodam tutorial xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz