środa, 9 grudnia 2009

tyle radości!

posty zerżnięte z 2UP'a gdyż może nie każdy tam wchodzi a powinien bo to świetny i wbrew pozorom bardzo inteligentny blog!

mega pozytywne cudo! jak już pozbierałem szczękę z podłogi to nie mogłem przestać się usmiechać.
to jeden z lepszych flashów jakie widziałem i moge tylko żałować że nie będzie mi nigdy dane uczestniczyć w podobnym bo takie coś tylko Amerykanie potrafią "zorganizować". wielki szacunek!
a jako że jesteście na blogu muzycznym to wklejam to, również z 2Up'a


ostatnia płyta BEP jak na moje jest słabiutka.. no oprócz świetnych imprezowych singli..

jak już brać to sprawdźcie jeszcze to "Don't Stop the Music - Jamie Cullum"- wiadomo że lepsze od oryginału!
wszystkich namawiam do regularnego odwiedzania 2up'a!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz