poniedziałek, 26 października 2009

Ellie Goulding



miłość od pierwszego przesłuchania! Zaczęło się niepozornie: przeszukiwałem Lasta w poszukiwaniu czegoś do ściągnięcia i kątem oka w 'podobni wykonawcy' zobaczyłem ładniutką buzie.. Zaryzykowałem, sprawdziłem.. faktycznie, ładniutka, troche mało przesłuchań ale raz sie żyje, wchodze na Jej MySpace'a, odpalam i.. jak grom z jasnego nieba!

Ellie Goulging, bo o niej mowa od miesiąca zawładnęła moim odtwarzaczem i tą mała częścią mózgu odpowiedzialną za nucenie piosenek. Młodziutka blądyneczka ma śliczny uśmiech ale co ważniejsze ma piękny, ciepły głos, poukładane w głowie i jak na moje to czeka Ją sława na miarę co najmniej Madonny! Ma też szczęsnie bo pomaga jej piekielnie zdolny młody dj i producent- nijaki Starsmith, a do powstania kawałka "Wish I Stayed" przyczynił się nawet znany co niektórym Frankmusic
..ale co ja się tu będę rozpisywał jesli to samo macie na Jej laście

Czekam z wypiekami na Jej pierwszy album i gdy tylko go znajde dam linka do ściągniecia

póki co świeżutki, pierwszy w dorobku klip Ellie do pisenki "Under the Sheets"


przesłuchajcie koniecznie mojej ulubionej piosenki "Guns + Horses"


jeszcze link do MySpace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz