środa, 8 grudnia 2010

Stateless

nie zdziwię sie jeśli częśc z Was już dawno temu słuchało tego duetu z Leeds bo przecież swój największy hit i jak na razie jedyny album wydali jakieś 4-5 lat temu..

a ja usłyszałem niedawno, i to nie z 2up'a tylko ze świetnej płyty wydanej na 20 urodziny wytwórni Ninja Tune (cudo!)

następnie pozwoliłem się z wielką przyjemnością wciągnąć w hipnotyczną mieszanke gitarowo elektronicznych, ballad niejscami trip hopową, coldplayową i najważniejsze zupełnie uzależniającą (no, tak na pierwszy tydzień;p )

teraz dowiecie się dlaczego:
na pierwszy ogień wystawie największy przebój Stateless- Bloodstream (ostrzegam że zamiast oglądać klip lepiej zamknąć oczy i się wsłuchać- piękne słowa, instrumenty, wszystko.. tylko jakość mogła by być lepsz więc albo ściągajcie albo przejdź cie do widgeta)



a teraz to co bedzie promować album Matilda, drugi longplay w karierze zespołu, który zosyanie wydany chyba w lutym 2011..
*[ xD ja już mam chyba z miesiąc, też nie powinniście mieć problemu ze znalezieniem go w internecie.]
..czyli "Ariel" (jak taka boginii, nie syrenka ;p ), spoko klip

dla dociekliwych 'making of Ariel'

a teraz pozwole sobie zapuścić inne imao warte uwagi kompozycje, teledyski mozecie sobie odpuścić..

tu są już piosenki z "Matildy", wysłucajcie jeśli nie wiecie czy ściągnąć

albo jednak dorzucę klipy, a co! stać mnie ;p
ale wybaczcie, nie na blogu tylko pod linkami bo to w jakiej one są jakości to jakaś kpina, a i same video nie powalają..
"Dowm Here"
"Prism #1"


to by było chyba wszystko na dzisiaj, mam nadzieje ze sie podobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz