niedziela, 12 grudnia 2010

Codplay .. od początku

Coldplay!! WHOA!! :D

już wszyscy wiedzą od trzech dni chyba że moja ulubiona kapela przyjedzie na dziesiątego Open'era :) wiadomość jak grom z nieba, jak spóźniony prezent na gwiazdke zeszłego roku, jak spełnienie jednego z marzeń :D jestem szczęśliwy^^

dzieląc się z Wami tym szczęściem zebrałem wszystkie oficjalne teledyski Londyńczyków poczynając od "Bigger Stronger"(September 1999), oto one:


















































wow, troche tego było xD taka jest oficjalna lista (ze strony Coldplaya) dlatego nie dziwcie sie ze niektóre klipy sie powtarzają, jak ich stać i jak sie reżyserom chece to niech robią;)

w sumie to zebrałem te teledyski dla siebie ;p tak na przyszłość.. ja Coldpalja uwielbiam i nie ma takiej siły która by mnie powstrzymała przed pojechaniem na koncert. Mam nadzieje spotkać tam i Ciebie, o nieznajomy, który to czytasz! :D cya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz