czwartek, 16 grudnia 2010

Kings Of Leon - Pyro

.. i moje zdanie na temat "Come Around Sundown" z którym czekałem(dłuuugo) na kolejny teledysk z już piątego lp Amerykanów, bo nie chciałem wstawiać 'suchego' postu

yyy.. : Kings Of Leon - Pyro


a tak na szybko, co ja myśle o 'CAS', spuścizna "Only By The Night" nie została udźwignięta.. co nie znaczy ze nie jest ok, grają swoje, robią swoje, ale ten album jest za mało przebojowy! Po ,imao, jednym mocnym, wesołym i świetnym kawałku "Radioactive" miałem nadzieje że cała płyta taka będzie.. a tu klops.. smaczny, ale klops.

..no jak dawno temu pierwszy raz słyszałem "Use Somebody" popłakałem się ze wzruszeni.. wiem żałosne, ale tak było. a teraz, za pierwszym razem przewijałem kawałki. bez szału;/

no! każdy z Was już sie pewnie zapoznał z CAS i ma już swoje własne zdanie. jeśli odmienne to prosze się ze mną podzielić w komentarzach :]

tylko pokojowo, prosze ;p xoxo

*na poprawe humoru:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz