sobota, 24 października 2009

** wprowadzenie

UWAGA! ten post nie ma żadnego ładu ani składu, nawet się kupy nie trzyma!

no no, no prosze.. dziala to to, wyglada masakrycznie ale moze kiedys sie Tobie przydac..
wiecj, jesli to czytasz to jetests na moim blogu. Znasz mnie bo przypadkowo nikt tu nie trafi bo niby czego by mial szukac..
Zrobiłem to to, zeby zaprezantowac Ci muzyke. Muzyke która akurat mnie rusza, teraz wlasnie siedzi mi w głowie i nie chce wyjsc. a jesli tak jest to jest ona warta Twojej uwagi, wsłuchania sie i cieszenia się nią tak jak ja..
ja za duzo siedze przed komputerem, wiec dziele sie z Tobą muzyką żebys nie musial szukac po jutubach, majspejsach i rapiszerach tego co akurat mam w opisie na gg, bo taka jet prawda że nikomu by sie nie chcialo..
dostajesz piękne dzwieki "na tacy", polane lukrem i ze skwarkami. Wiec się ciesz!

a gdyby ktos sie zastanawial skad taka nazwa to tlumacze:
1. RaVeez bylo zajete
2. raveezol nie bylo..
3. brzmi jak "muchozol" co mi sie dziwnie dobrze kojarzy.
4. i nawet pasje
5. i łatwo zapamietac
6. i huy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz