czwartek, 21 października 2010

Monarchy

Ha-ha! jak myślicie że przez wakacje 2010 opierdalalem sie muzycznie.. to sie mylicie!
nadrobię zaległości i spostuje to i tamto. na pierwszy ogień:

jak zobaczyłem te okładke na nodata.tv to wiedziałem że będzie mi sie podobać.. w końcu widziałem to typo na blogu mojej ulubionej wytwórni Neon Gold we wrześniu ;) o samym duecie MONARCHY nie wiem praktycznie nic oprócz tego co jest na wiki- dwaj kolesie, synth pop, UK

mój zdecydowanie ulibiony kawałek na płycie "You Don't Want to Dance With Me".. KONIECZNIE!

te kawałki to chyba cała płyta xD + remiksy..

dalej daje dwa klipy, (nie spodziewałem sie że akurat te single będą promować wydawnictwo które swoją oficialną premiere bedzie miało w SYTCZNIU 2011 - sic!)


i remix by Benny Benassi (osobiscie nie lubie gościa, wszysko na jedno kopyto miksuje, ale klip fano;p)


na wszelki wypadek dam jeszcze to, bo nie przeżyje jak opuści ktoś ten post bez " You Don't Want to Dance With Me"!

1 komentarz:

  1. imao teledyski nie porywają... też jestem zdziwiona, że własnie te piosenki wydali jako single :) chociaż w sumie 'love get out...' bardzo bardzo mi sie podoba. jak i cała płyta w sumie :D

    OdpowiedzUsuń