piątek, 21 maja 2010

The Kills

koniec z Erasure (już rzygam tęczą), czas na poważną muzykę..

The Kills

słucham od początku tego roku i bardzo żałuje że tak późno;/

Amerykańsko-Brytyjski duet indie rockowy tworzą VV i Hotel:

Hotel a właściwie Jamie Hince gra w The Kills na gitarze, i to jak! Niestety niektórzy z was kojarzą go raczej jako faceta beznadziejnej Kate Moss. jak dla mnie to może być i z Lejdi Gagą byleby następna płyta była tak samo świetna jak poprzednia

a VV to pseudonim artystyczny pani Alison Mosshart, która w TK śpiewa, drze mordę, ćpa, chleje i ogólnie robi show; jak na dziewczyne z punkowymi korzeniami przystało!
dardzo cenie sobie jej występ w piosence "Meds" Placebo, natomiast jej wspólny projekt z Jackiem Whitem jako The Death Weather (tak, ci z Openera) już mnie nie powala:/

płyta Midnight Boom rozwalila mnie na łopatki, jest świetna, brudna, agresywna, twarda! a jednocześnie znalazło sie na niej miejsce i na spokojniejsze momenty ("Black Ballon"). jak dla mnie to prawdziwy majstersztyk. posłuchajcie:

mój ulubiony ^^









to już chyba wszystkie dziwne klipy z Midnight Boom. ale to nie wideo sie liczy, to MUZYKA:D

dwie poprzednie płyty równie udane..


dla ciekawskich:
wiki, last, spejs, ofiszjal


dziękuje, dobranoc.

1 komentarz: