czwartek, 18 lutego 2010

Etienne de Crecy - Someone Like You

polecone mi przez pewną K.* .. ^^

ja się nie znam na muzyce House, nie rozróżniam acid house od deep house ani od progressive house.. ale jak coś ma taki zajebisty bounce'ik to jest to dobra muzyka której moge posłuchać i sie dobrze przy niej zabawić!

Étienne de Crécy - francuski dj i producent muzyki house, jak twierdzi last, to postać podobno znana w światku*.. ja nie znałem a i teraz znam tylko jeden kawałek, o ten, w tej wersji z jakiejś mega twardej wiksy! z jedna z lepszych wizualizacji jakie widziałem..

"na finturingu z" jakąś Camille - Someone Like You!


a tutaj ofiszial video znaleziony w czasie tworzenia tego posta


*jeśli K. bedziesz chciała to Cie przedstawie z imienia i nazwiska ;), btw thx..
*thx Sis ;)

ENJOY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz